Σπηλιά Κενταύρου στο Ανήλιο Μαγνησίας



Όταν έφθασα στην Αθήνα κάλεσα στο τηλέφωνο τον σύνδεσμο που μου είχαν δώσει με το παρατσούκλι “Σκορπιός” στο ιντερνέτ. Ήταν ένας άνθρωπος πάνω από τα είκοσι, τα πόδια του φαίνονταν να είναι δεμένα με σίδερα από κάποιο ατύχημα. Με χαιρέτησε με έναν αρχαίο Πυθαγόρειο χαιρετισμό. Οι Αθηναίοι χαιρόντουσαν γιατί εκείνη την ημέρα 5 Σεπτεμβρίου έμαθαν ότι πήραν τους Ολυμπιακούς του 2004.πήγαμε σε ένα εστιατόριο στην Πλάκα.

© John Opsopaus 1997 σε περίληψη από τον Ίωνα Μάγγο. Αυτή η αναφορά γράφτηκε το Φθινόπωρο του 1997 μετά από μια επίσκεψη στους ιερούς χώρους της Ελλάδος. Το άρθρο είναι αναδημοσιευση απο άρθρο της www.miastala.com του 2010.


Η συζήτηση μας ήταν χαώδης. Να μερικά αποσπάσματα από τον Σκορπιό: “Αυτά τα ζωώδη πόδια που έχω είναι το κάρμα μου. Έκανα κάποια πολύ κακά πράγματα στην προηγούμενη ζωή μου. Ξέρει βρήκα ένα βωμό του Πάνα στα δάση του όρους Λύκαιον. Έκανα μια αιματηρή θυσία και τον συνάντησα εκεί. Τώρα ξέρω ποιος είναι ο σκοπός της ζωής μου.”

“Εμείς οι Έλληνες έχουμε ξεχάσει τους αρχαίους τρόπους! Όλα αυτά, δείχνοντας την Αθήνα είναι για να παίρνουμε τα λεφτά των τουριστών. Χέζουμε στους αρχαίους ναούς, αυτό κάνουμε” Ήδη είχε πλημμυρίσει δάκρυα.

“Αλλά ένας από τους Καβείριους αδελφούς μου είναι πολύ υψηλά στην εκκλησία, δεν ξέρουν ότι είναι ένας από εμάς. Καλέσαμε την Έριδα, και τώρα βρίσκονται σε χάος, πολεμάνε ο ένας τον άλλο για τα λεφτά. Δημιουργούν την δική τους πραγματικότητα.”

“Είσαι 4=7 , σωστά;» με ρώτησε χωρίς εξήγηση. Δεν ήμουν σίγουρος τι έπρεπε να πω, έτσι σήκωσα τους ώμους και φάνηκε να το δέχεται για απάντηση. Γρήγορα γύρισα την συζήτηση στους Κενταύρους. Ο Σκορπιός πήρε φωτιά.

Ο Χείρων έμαθε τις τέχνες του από τον Απόλλωνα και την Άρτεμη, τα μυστικά του Ηλίου και της Σελήνης, βλέπεις; Υπάρχουν δύο Κένταυροι στον ουρανό, έβαλε τον Τοξότη εκεί για να δείξει το¾ δρόμο προς το Χρυσόμαλλο Δέρας” “Ο Χείρων ήταν τόσο σοφός γιατί συνδύαζε τα καλύτερα στοιχείατου ανθρώπου και του ζώου. Αυτό είναι υψηλότερο από την αλχημική ένωση του αρσενικού και του θηλυκού, γιατί συνδυάζει την ζωική ζωτικότητα με την ανθρώπινη σοφία και συμπόνια·


Ένα ανθρώπινο κεφάλι και καρδιά συνδυασμένη με την λίμπιντο ενός αλόγου! Αυτή η ένωση θα έρθει στον νέο αιώνα, σε μια επανάσταση στον ουρανό όπως και στην Γη. Για αυτό ο Θείος ΑΙ (εννοούσε τον Aleister Crowley) “το ονόμαζε λαγνεία”. Γνώριζε αυτά τα πράγματα, κρίμα που τα σκάτωσε! Θυμήσου αυτό για τον Χείρωνα: για να τον καταλάβεις πρέπει να αγκαλιάσεις το σώμα του και το μυαλό του! “Για αυτό ο Χείρων είναι ένα όχημα του Φάουστ για να συναντήσει την Μαντώ, την Soror Mystica του. Ο Χείρων πάντοτε κινείται κυκλικά, η Μαντώ είναι ακίνητη, ενώνουν τα αντίθετα, βλέπεις ;”

“Η Μαντώ ήταν η Θεσσαλική Σίβιλλα, η ψυχοπομπός που μύησε τον Φάουστ στα μυστήρια της Περσεφόνης στον κάτω κόσμο, έτσι μπορούσε να ολοκληρώσει την μυστηριακή ένωση με την Ελένη. Τον οδηγεί στον κοσμικό άξονα όπου ο Ήλιος και η Σελήνη στέκονται ακίνητοι. Ο Goethe ήθελε να πει ότι γνώριζε για τα μυστήρια, αλλά δεν μπορούσε, έτσι έγραψε για αυτά κάτω από μανδύα. Έτσι μας λέει για τον Homunculus ένα πνεύμα της φωτιάς που ψάχνει για σώμα. Ακολουθεί την νύμφη Γαλάτεια στο κοχύλι της Αφροδίτης και βυθίζονται στην αλμυρή θάλασσα. Είναι η αλχημική ένωση της φωτιάς και του νερού από τον Έρωτα, σωστά; Όλη η ζωή πηγάζει από την θάλασσα. Ο Goethe ήταν καλός αλχημιστής. Κράτα τον για οδηγό σου” Έδειξα στον Σκορπιό μια φωτογραφία με τον σκελετό του κενταύρου και του είπα τι υποπτευόμασταν και το τι ξέραμε. Εξιταρίσθηκε πολύ και είπε,

“Πρέπει να πας στην σπηλιά του κενταύρου. Όχι στην μεγάλη στους πρόποδες του Πηλίου, αυτή είναι σκουπίδια. Ούτε σε αυτήν ανάμεσα στις δύο κορυφές του Πηλίου. Πήγαινε σε αυτήν στο Ανήλιο στο Ανατολικό Πήλιο. Δεν είναι τόσο ψηλή όσο η σπηλιά του Χείρωνα, θα πρέπει να κατέβεις προς τα κάτω. Οι μπάσταρδοι την έχουν κλειδωμένη τώρα. Θα πρέπει να πάρεις το κλειδί από το μουσείο στην Ανακασιά. Πρέπει να βρεις τον κλειδούχο , αυτόν που κρατάει το κλειδί της σπηλιάς. Μην αναφέρεις το όνομα μου γιατί ποτέ δεν θα το πάρεις. Εδώ ο Σκορπιός θα σε βοηθήσει να βρεις τον κένταυρο”

και άρχισε να γράφει κατευθύνσεις σε μια χαρτοπετσέτα. Τον ευχαρίστησα για την βοήθεια του και μου απάντησε, “Καλή τύχη στον Βόλο, Ξέρεις είναι το μέρος όπου η Εριδα πήγε στον γάμο της Θέτιδας”. Κατόπιν φώναξε «Hail Eris!» που με έκανε να τρέμω. Καθώς έμπαινα στο ταξί κούνησε το δάχτυλό του και μου είπε «Ποτέ μην ξεχνάς να καλείς την Έριδα.»


Την επόμενη μέρα νοίκιασα ένα μικρό Fiat και οδήγησα ως τον Βόλο. Μόλις εγκαταστάθηκα στο δωμάτιο κάλεσα το Μουσείο Θεόφιλου στην Ανακασιά και προσπάθησα να τους κάνω να καταλάβουν ότι χρειαζόμουν το κλειδί για την σπηλιά του Ανήλιου. Αφού με πέρασαν από τον έναν που δεν μιλούσε Αγγλικά στον άλλο μέχρι που απάντησε μια κυρία Αλεξάνδρα που κατάλαβε τι ζητούσα.

«Πρέπει να κάνετε αίτηση για να επισκεφθείτε την σπηλιά» μου εξήγησε, “Πόσο θα πάρει?” ρώτησα

«Μια εβδομάδα, μπορεί και δύο»

“Αυτό δεν είναι καλό” είπα, “Πρέπει να φύγω για την Μύκονο μεθαύριο.

«Είναι αδύνατον τότε, λυπάμαι»

“Μα ήρθα όλο τον δρόμο από το Tennessee για να δω την σπηλιά” παρεκάλεσα, “Έχετε ακούσει για τον σκελετό του Κενταύρου στο Πανεπιστήμιο του Tennessee?”

Υπήρξε μια στιγμή σιωπής και είπε, “Να είσαι στο μουσείο στις 2 η ώρα και έκλεισε. Ήταν ήδη 1,30, έτσι πήδηξα στο Φιατάκι και ανέβηκα βόρεια τον Βόλο στην Ανακασιά.

Όταν έφθασα στο Μουσείο έμπλεξα με τους φρουρούς που δεν καταλάβαιναν Αγγλικά. Όπου συνέχισα να ρωτώ για την Αλεξάνδρα. Τελικά με πήγανε στο γραφείο της όπου εξήγησα ότι είμαι αυτός που τηλεφώνησε και της έδωσα την κάρτα μου, που ήλπιζα να μην δει ότι δεν είχα καμιά σχέση με την αρχαιολογία. Με πήγε στο γραφείο του διευθυντή. Αυτός κοίταξε την κάρτα μου και μου την επέστρεψε ενώ μιλούσανε Ελληνικά. Γύρισε σε εμένα “Γιατί θέλεις να πας σε αυτήν την σπηλιά? Δεν υπάρχει τίποτα για το κοινό”

“Γιατί λέγετε, ότι είναι σπηλιά Κενταύρου και έχω ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους Κενταύρους. Ξέρετε έχουμε ένα σκελετό Κενταύρου στο Πανεπιστήμιο του Tennessee,» είπα. “Ναι ξέρω είναι παραμύθι” είπε γελώντας. “Ναι”, απάντησα γελώντας μαζί του “είναι ένα μάλλον αστείο ανέκδοτο, αλλά ακόμη επιθυμώ να επισκεφτώ την σπηλιά”

Σταμάτησε να γελά, έγραψε δυο τηλεφωνικούς αριθμούς σε ένα χαρτί και το έδωσε στην Αλεξάνδρα. Αυτή κινήθηκε να με βγάλει έξω, όποτε ρώτησα “Τι θα γίνει με την αίτηση;”. “Δεν χρειάζεται” απάντησε χωρίςνα σηκώσει τα μάτια του από τα χαρτιά του.

Ο πρώτος αριθμός ήταν η καθηγήτρια Μαυρογένους που θα μου έδειχνε την σπηλιά. Μίλησα μαζί της και μου είπε : “Να είσαι αύριο το πρωί στις 10 στο γραφείο Αρχαιοτήτων”. Την επόμενη μέρα την βρήκα ντυμένη στα χακί. Μπήκε στο γραφείο και ξαναβγήκε με ένα φακό . Μου έδωσε το χέρι της και συστήθηκε: “Είμαι η Μαντώ Μαυρογένους”. Και εξήγησε. “Ναι, το όνομα μου είναι μιας Ελληνίδας πατριώτισσας”. Καθώς ξεκινήσαμε με το αυτοκίνητό της με ρώτησε “Έχεις φακό και μπαταρίες;”. Δεν είχα, σταματήσαμε σε ένα μαγαζάκι και αγόρασα. Την ευχαρίστησα που ήταν η οδηγός μου και την δυσκολία μου να βρω την κλειδούχο”. Έβγαλα την φωτογραφία με τον σκελετό του κενταύρου και της την έδειξα. Χλόμιασε και είπε “Έχω ακούσει για αυτό το πράγμα”. Σκαρφαλώσαμε στο Πήλιο και αντικρίσαμε το Αιγαίο.

Φτάσαμε στο χωριό Ανήλιο στο ανατολικό Πήλιο.

Στρίψαμε σε ένα πολύ στενό δρομάκι που κατέβαινε σε ένα αδιαπέραστο δάσος. Σταμάτησε κάπου και βγήκαμε από το αυτοκίνητο. Κατόπιν συνεχίσαμε προς τα κάτω σε μια βραχώδη επικίνδυνη κατηφοριά. Ήμασταν ξανά στο αδιαπέραστο δάσος. Η Μαντώ σταμάτησε έβγαλε από ένα χαρτί έναν μπακλαβά και είπε: “Πάντοτε φέρνω ένα δώρο στην Παμφίλη, την γηραιά κυρία σε αυτά τα δάση”. Και συνέχισε “Αυτό είναι το δάσος των Φερρών. Αυτό ήταν το αρχαίο Θεσσαλικό όνομα για τους Κενταύρους. Λέγεται ότι ζούσαν εδώ πριν τους διώξουν στο βουνό Πίνδος”.

Όταν μεσημέρι με ζέστη όταν φτάσαμε σε μια πηγή που έτρεχε από μια σχισμή στον βράχο. Η Μαντώ έπλυνε το πρόσωπό της και τα χέρια της, και μου πρότεινε να κάνω το ίδιο. Μάλιστα επέμενε πολύ. Το έκανα και ένοιωσα ανανεωμένος. Λίγο μετά την πηγή φθάσαμε σε ένα μικρό άνοιγμα όπου μια αρχαία συκιά φύτρωνε σε μια σχισμή του βράχου. “Αυτό είναι” μου ανακοίνωσε, “η σπηλιά των Φερρών”. Κοίταξα στον λάκκο ανάμεσα στους βράχους. Πίσω από την συκιά ήταν το στόμιο της σπηλιάς, που ήταν κλεισμένη με μια σκουριασμένη σιδερένια πόρτα. Η Μαντώ αναρριχήθηκε στον λάκκο και έβγαλε ένα κλειδί, ήταν τεράστιο 15 πόντους και φαινόταν πολύ παλιό. Πριν βάλει το κλειδί έκανε κάτι παράξενο, χτύπησε με την μπότα της, τρεις φορές το έδαφος !

Δεν μπορούσε να ξεκλειδώσει και μου έδωσε το κλειδί. Ήταν παράξενο είχε δύο τεμνόμενους εγκάρσια δακτυλίους για πτέρυγες του. Με είδε να το παρατηρώ και μου είπε : “Ξέρεις για τον Τίμαιο;”. “Όχι καλά” απάντησα, χαμογέλασε και δεν είπε τίποτε άλλο. Σκαρφάλωσα στον λάκκο ξεκλείδωσα και άνοιξα την πόρτα. ‘Προχώρα και πάρε το κλειδί μαζί σου” είπε. Το πήρα και προχώρησα στο λυκόφως της σπηλιάς. Μέσα υπήρχε μια μεγάλη πέτρα σκαλισμένη σαν Γοργόνειο. Η Μαντώ κάτι πέρασε από κάτω του. Μια προσφορά; Στο πάτωμα πρόσεξα πολλά βότανα, κάποια πολύ φρέσκα, κάποιοι τα είχαν ρίξει από την πόρτα σαν προσφορές.

Η Μαντώ προχώρησε μπροστά στο βάθος. Αν και είχαμε αναμμένους τους φακούς, το σκοτάδι ήταν καταπιεστικό. Το πάτωμα ήταν γεμάτο πήλινα θραύσματα και αγαλματάκια. Μπόρεσα να καταλάβω ότι κάλυπταν μια περίοδο από την Νεολιθική εποχή μέχρι την Μυκηναϊκή, την Ελληνιστική και την Ρωμαϊκή. Σε ένα ανοιχτό μέρος υπήρχαν σημάδια μοντέρνας ανασκαφής, αλλά όχι πρόσφατης. Αναρωτήθηκα αν ήταν το σημείο που βρήκαν τον σκελετό. Το μέγεθος ταίριαζε. Η Μαντώ πήγε σε μια σκοτεινή γωνιά και με άφησε να εξερευνώ μόνος μου. Πιο βαθιά γύρισα τον φακό δεξιά στον τοίχο και είδα ζωγραφισμένες εικόνες Κενταύρων, που μου θύμισαν τις βραχογραφίες στο Les Trois Freres. Όταν γύρισα τον φακό δεξιά, μου σηκώθηκαν οι τρίχες.

Υπήρχε ένας τεράστιος διπλός σταλακτίτης που έφτανε μέχρι το έδαφος. Σχημάτιζε έναν τέλειο φυσικού μεγέθους κένταυρο που σε έκανε να πιστεύεις ότι εδώ ο Χείρωνας συνάντησε την Γοργώ Μέδουσα. Ακόμη είχε έναν κρυσταλλικό φαλλό. Οι σταλαγμίτες γύρω από τα πόδια του κενταύρου ήταν λείοι από το άγγιγμα των χεριών χιλιάδων γενεών.

Μπροστά από το “άγαλμα” μια κυκλική τρύπα ήταν κομμένη από το πάχους 3 εκατοστών δάπεδο. Αποκάλυπτε ένα βαθύ πηγάδι με νερό απίστευτης καθαρότητας. Δεν μπορούσα να το κοιτάξω για πολύ, γιατί το μεγάλο βάθος του με ζάλιζε. Κτηνώδη πρόσωπα με κοιτάγανε από τα βάθη του. Είχα αποπροσανατολιστεί όταν με πλησίασε η Μαντώ και με οδήγησε σε ένα βαθύτερο σημείο της σπηλιάς. “Αυτό το μέρος είναι για τις τρεις: Την Περσεφόνη, την Δήμητρα και την Εκάτη” ψιθύρισε. Υπήρξε μια ξαφνική έκρηξη φωτός από τους φακούς μας.

Ένα χρυσό τρίποδο !!! Στην βάση του υπήρχε ένα χοντρό κερί, το οποίο άναψε η Μαντώ. Σύντομα παράξενες μυρουδιές γέμισαν τον αέρα. Την θυμάμαι να λέει : “Κοίτα μέσα από τον καπνό” ο οποίος στριφογύριζε σε σχεδόν αναγνωρίσιμα σχήματα. Νομίζω ότι την άκουσα να λέει “Πάρε το κλειδί. Σβήσε το τρίποδο”. Θυμάμαι ότι το άκουσα να αντηχεί με ένα περίεργο ήχο, αλλά αυτά είναι ότι θυμάμαι.

Πρέπει να ζαλίστηκα από τις αναθυμιάσεις και από την σπηλιά, καθόσον η μνήμη μου παραμένει θολή. Θυμάμαι να περπατώ και ανακαλύπτω ένα ύφασμα στο κεφάλι μου. Νομίζω ότι προσπάθησα να το βγάλω, αλλά κάποιος με εμπόδισε να το βγάλω, και νομίζω ότι άκουσα την Μαντώ να λέει κάτι, ότι το ύφασμα με προστάτευε από την Γοργώ. Το πρώτο καθαρό πράγμα που θυμάμαι είναι να είμαι ξαπλωμένος στο έδαφος της σπηλιάς, και την Μαντώ από πάνω μου να με προσέχει. Με βοήθησε να σταθώ στα πόδια μου και επιστρέψαμε στην είσοδο της σπηλιάς. Καθώς φθάσαμε στην πόρτα την άκουσα να λέει κάτι σαν : “Τελειώσατε την ιερή τελετουργίαν, αποδώσατε τον στο ιερό φως “.

Βγήκα στον ήλιο, και ήταν τόσο λαμπρός που τυφλώθηκα. Όταν τα μάτια μου προσαρμοστήκανε, σκέφθηκα να γυρίσω να δω την Μαντώ. Αλλά κάτι με σταμάτησε. Γρήγορα ήταν κοντά μου. Κοίταξα τα λευκά σύννεφα προς το βουνό. Καθώς τα παρακολουθούσα πήρανε το σχήμα μιας μεγαλοπρεπούς βασίλισσας στον θρόνο της. Πίσω μου η Μαντώ είπε: “Ο Ιξίων θα βρεθεί σήμερα το βράδυ με την λευκό–χερη Ήρα”.

Δεν έχω πολλά ακόμη να σας πω. Στον γυρισμό ήμουν τόσο μπερδεμένος και δεν είχα όρεξη για κουβέντα. Η Μαντώ ήταν βυθισμένη στις σκέψεις της. Την επόμενη μέρα οδήγησα στην Αθήνα και πήρα το αεροπλάνο της Ολυμπιακής για την Μύκονο.




 

Ο Μονόλιθος του Φόβου



Η ιδέα ότι ο Φόβος θα μπορούσε να είναι ένα “γιγαντιαίο διαστημόπλοιο, ένας διαστημικός σταθμός, που περιφέρεται γύρω από τον Αρη” μετά την ανακάλυψη του το 1877 από τον Asaph Hall (1829-1907) στο US Naval Observatory, δημοσιεύτηκε το 1958 από τον Ρώσο αστροφυσικό και μέλος της Σοβιετικής Ακαδημίας Επιστημών Josif Samuilovich Shklovsky. Το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στην www.miastala.com το 2010.


Οι κυβερνήτες διαστημοπλοίων: Ένας από τους πρώτους αστροναύτες που περπάτησε στην Σελήνη, ο Ελευθεροτέκτων 33ου βαθμού, Buzz Aldrin (στην τελευταία φωτογραφία), προηγείται όλων στην “υπόθεση Φόβος” για κάποιο λόγο. Ο Buzz προσπαθεί με τέχνη για μήνες να μας τραβήξει την προσοχή σε ένα μικρό μέρος που λέγεται Φόβος. Μέχρι την 40η επέτειο του Απόλλων 11.

Όταν ξαφνικά άρχισε να λέει κατά επανάληψη : «The place to REALLY go is Phobos … because it’s cool …!» Ο οποίος εξέπληξε τους διαστημικούς ειδικούς της Ουάσινγκτον ένα Κυριακάτικο πρωινό στο κανάλι C- Span. Είπε «Υπάρχει ένας Μονόλιθος στον Φόβο … οι άνθρωποι θα ρωτάνε “ποιός το έκτισε; “ κλπ κλπ»




Αυτός ο “μυστηριώδης μονόλιθος” με προφανώς γεωμετρικό σχήμα, έχει το μισό ύψος του μνημείου της Ουάσινγκτον, και κοιτά μόνιμα προς τον Άρη. Ένας μονόλιθος που το πάνω μέρος του είναι απελπιστικά επίπεδο και ισόπλευρο … και είναι ακριβώς στις 19,5 μοίρες Βόρειο γεωγραφικό πλάτος.

Ο “μονόλιθος του Φόβου” ανακαλύφθηκε από τον ανεξάρτητο ερευνητή Efrain Palermo το 1998. Ο Palermo είχε την βοήθεια ενός άλλου ανεξάρτητου ερευνητή του Lan Fleming, καθώς και οι δύο προσπάθησαν να αναλύσουν το περίεργο αντικείμενο που “έπιασε” η φωτογραφία του Mars Surveyor.


Για προφανείς λόγους το ονόμασαν “Ο Μονόλιθος”. Το όνομα κόλλησε. Έτσι η αναφορά στο θέμα μετά τις πρόσφατες φωτογραφίες της ESA (European Space Agency) είχε τον σκοπό να μας αποδείξει ότι ο Φόβος είναι ένας τεχνητά κουφωμένος αστεροειδής διαστημόπλοιο, και ίσως ο Μονόλιθος να είναι ο τρόπος να μπούμε μέσα !!! Ακόμη διάβασε εδώ να ενημεωθείς για τις 19,5 μοίρες:

ΚΥΔΩΝΙΑ του Άρη και Washington

Hiroshima η Απόλυτη Παράνοια των Οργανικών Πυλών

33 μοίρες Βόρεια, Ατομικές Βόμβες και Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος

Οι Μεγάλες Συμπτώσεις Του Κόσμου !

Γιατί χρησιμοποιούμε την κεραία Multi – Wave Oscillator (MWO)


 

The Ark of the Covenant - William Henry / Past Lives & Karma - Sonja Grace (28.11.2012) (C2C am)


Filling in for George, Rob Simone (email) welcomed investigative mythologist William Henry, who discussed historical, geopolitical, and supernatural aspects of the lost Ark of the Covenant, and its possible connection to end times prophecies. The Ark is traditionally thought of as a rectangular container made by Moses to contain holy books and other items, but Henry believes it's actually a component of a larger, powerful Judgment Day device. He suggested that this device can operate as an otherworldly ascension tool, transmuting a person upon contact into a body of light, who can then travel the universe. It's really a "throne of God," which facilitates the manifestation of luminous beings that can appear on the Earth plane, he continued.

Henry contended that the Ark is not currently on Earth, but will be brought here by advanced beings who use it like a stargate. Yet, various countries such as Iran and Israel may be seeking out the Ark, he said. Israel's recent operation in Gaza was called "Operation Pillar of Cloud," which is a direct reference to the Ark, he commented. Further, the Ark was a factor in the Iraq war-- "there's no doubt that's why we wanted to stop Saddam Hussein-- this is the weapon of mass destruction," he argued. And Ayatollah Khamenei, the spiritual leader of Shi’ite Islam in Iran, believes he is divinely ordained to introduce the Islamic messiah, the Mahdi, who will recover and reveal the Ark.

In July, 2012 Khamenei told the Iranian people to prepare for Judgment Day and the imminent return of the Mahdi. Various prophecies speak of the appearance of a great sign before the Second Coming, and Henry believes the re-emergence of the Ark of the Covenant is that sign. He also addressed how the Ark exists as both a material object, and spiritual potential within each person. For more, check out a trailer for Henry's new DVD, The Judgment Day Device.


Past Lives & Karma

First hour guest, mystic healer Sonja Grace talked about past lives & karma, as well as the end of the Mayan calendar. Instead of conducting hypnotic regressions for her clients, she is able to directly view their past lives. "I literally watch the person's soul go up into the...spirit realm and come back down, where their last incarnation was...and am shown the pertinent points of what happened, and particularly the karmic parts of it," she explained. Forgiveness plays an important role in resolving karmic threads from past lives, she added. Regarding the Mayan calendar, she believes we are reaching the end of a cycle, which heralds a shift in consciousness and dimensional experience.

News segment guest: Jeffrey Smith
 

Black Eyed Children - David Weatherly / Kubrick & Faked Apollo Footage - Jay Weidner (27.11.2012) (C2C am)


Filling in for George, Rob Simone (email) welcomed author, paranormal investigator, cryptozoologist, and ufologist, David Weatherly, who delved into his fascinating study of the Black Eyed Children phenomenon. Painting a picture of a typical incident, he described what happened to a man named Paul who was home alone when he heard knocking at the door. He opened the door and saw two kids about 10 years old, standing on his steps with their heads down. "Hey, we just thought we'd stop in for a bit," they said. Paul thought they had the wrong house, but the kids kept insisting that they be asked in. He stepped forward to get a better look, and when they made eye contact he saw their entire eyes were solid black, including the sclera.

The incidents or visitations usually involve from 1-3 children, and they speak in a monotone voice, repeating the same phrases (always requesting to be let inside), which suggests they may be attempting some kind of mind control or hypnosis, Weatherly said. Their skin is usually described as being pale or pasty, and they often seem to vanish at a moment's notice, he continued. In another case, a man in Dallas suddenly saw a boy at his door as he was arriving home. The boy repeated "I think it's food time. You should invite me inside." Intriguingly, the man's protective pit bull which initially came running toward the front door, cowered when it got closer to the boy, and then reportedly whimpered and hid under the bed for days afterward.

Other anomalies connected to the Black Eyed Children (who usually appear to be from 8-13 years old) include electrical phenomena such as garage doors inexplicably opening, and their odd clothes which look to be homemade or old-fashioned. Weatherly postulated that these sinister children could be interdimensional beings that come into our level of existence in order to feed off the energy of fear that they create by their interactions. Interestingly, one abductee he interviewed said that the Black Eyed Child she encountered was an alien-human hybrid, and she was his mother.


Kubrick & Faked Apollo Footage

First hour guest, author and filmmaker Jay Weidner shared his hypothesis that the late film director Stanley Kubrick was involved in faking moon landing footage for NASA, using his "Front Screen Projection" technique. NASA may have been concerned about the public witnessing accidents live on TV, or the Soviet Union getting a look at their secret equipment, so they decided for publicity reasons it was better to have footage shot on Earth, he explained. Further, Weidner believes Kubrick planted enigmatic clues in films such as The Shining that reference his involvement in creating the moon footage.
 

Ασυνέχεια Mohorovičić



Προφέρεται (Moh-ho-ro-vee-chich)!!! Η Μέση Γη του J. R. R. Tolkien, η οι «τόποι» με το διαρκές λυκόφως που περιγράφει ο H. P. Lovecraft !!! Ο Mohorovičić ήταν Κροάτης σεισμολόγος 1857 – 1936 ο οποίος ανακάλυψε από τα σεισμογραφήματα την περίφημη «ασυνέχεια». Το 1857 σπούδασε μαθηματικά και φυσική στην Πράγα. Η ασυνέχεια Mohorovičić βρίσκεται περίπου στα 7 χλμ κάτω από τους ωκεανούς και στα 30 έως 50 χλμ κάτω από τις ηπείρους.


Όλα αυτά τελείως συνοπτικά.

Ουσιαστικά πρόκειται για κενούς χώρους μεγέθους μικρών ηπείρων με χιλιόμετρα ύψος οροφής. Το φως βγαίνει (παράγεται) από τα πετρώματα τα οποία λάμπουν σε αυτό το βάθος λόγω των έντονων πεδίων. Το φως είναι το αιώνιο λυκόφως.

Η ασυνέχεια Mohorovičić , η οποία συνήθως αναφέρεται ως η Moho, είναι το σύνορο μεταξύ της γήινου φλοιού και του μανδύα . Το όνομά του από τον πρωτοπόρο της Κροατίας σεισμολόγο Mohorovičić , η Moho χωρίζει τόσο τον ωκεάνιο φλοιό και την ηπειρωτική κρούστα από τον υποκείμενο μανδύα. Το Moho βρίσκεται ως επί το πλείστον εξ ολοκλήρου εντός της λιθόσφαιρας, μόνο κάτω από μεσο-ωκεάνιες κορυφογραμμές , δεν ορίζει το όριο λιθόσφαιρας – ασθενόσφαιρας. Η ασυνέχεια Mohorovičić εντοπίστηκε για πρώτη φορά το 1909 από τον Mohorovičić, όταν παρατήρησε ότι οι σεισμογράφοι στους ρηχούς σεισμούς είχε δύο σύνολα P-κύματα και S-κύματα , αυτό που ακολούθησε την άμεση διαδρομή κοντά στην επιφάνεια της Γης και το άλλο που διαθλάται από την υψηλή μέση ταχύτητα.


Στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και στις αρχές της δεκαετίας του 1960, μια πρόταση παρελήφθη από την εκτελεστική επιτροπή του Αμερικανικού National Science Foundation ώστε ένα τρυπάνι να κάνει μια τρύπα μέσω του πυθμένα του ωκεανού για να φτάσει αυτό το όριο. Ωστόσο, η λειτουργία, με την ονομασία Πρόγραμμα Mohole ποτέ δεν έλαβε επαρκή υποστήριξη και λόγω κακοδιαχείρισης ακυρώθηκε από το Κογκρέσο των Ηνωμένων Πολιτειών το 1967. Ταυτόχρονες προσπάθειες έγιναν από τη Σοβιετική Ένωση από το Ινστιτούτο Kola , το οποίο έφθασε σε βάθος 12.260 μέτρων (40.220 πόδια) και κράτησε πάνω από 15 χρόνια, είναι η βαθύτερη τρύπα στον κόσμο, ότι πριν από την απόπειρα ήταν επίσης εγκαταλείφθηκε το 1989. Το να φτάσουμε στην ασυνέχεια παραμένει ένα σημαντικός επιστημονικός στόχος. Μια πιο πρόσφατη πρόταση σκοπεύει να φτιάξει μια αυτο-φθίνουσα κάψουλα βολφραμίου που θερμαίνεται από ραδιενεργεια για να εξερευνήσει το εσωτερικό της Γης κοντά στην ασυνέχεια Moho και στο ανώτερο μανδύα. Η ιαπωνική έργο Chikyu Hakken στοχεύει, επίσης, να εξερευνήσετε αυτή την ευρύτερη περιοχή .

Φυσικά έχουν ηπείρους και θάλασσες και κατοικούνται !!! Το ταξίδι στο κέντρο της Γης του Jules Verne όποιος το προσέξει θα δει ότι αφορά την Μέση Γη. Περισσότερα στον H. P. Lovecraft για όσους καταλαβαίνουν !




 

Solar & Earth Changes / Regressions - Mitch Battros, Barbara Pomar (26.11.2012) (C2C am)


In the first half, author and researcher Mitch Battros discussed solar flares, climate change, and the Earth’s core and magnetic field. There's something going on that no one can quite put their finger on, he commented-- flares rated as an M1 or M5 seem to have the higher impact of an X flare. "That correlation is transferring to the Earth's core and that's what's causing these earth changing events such as earthquakes and volcanoes, including hurricanes and extreme weather of all types," he said. During the last two years, a stream of charged particles emitted from the center of the galaxy has been affecting our sun, and in turn the Earth and its core, he added.

He spoke about the effects of the weakening of Earth's magnetic field-- one possible scenario from this would be the extinction of various species, starting with migratory birds. This weakening allows for an increase of charged particles (radiation) from cosmic rays, gamma rays, and CMEs (coronal mass ejections) and solar flares to hit the Earth. However, what we are witnessing are natural cyclical events which our planet has seen many times before, and was observed by ancient peoples, he pointed out. Battros also touched on such topics as glacier activity, supervolcano calderas, and solar filaments. For more, check out the graphic below.


--------------------------------------

In the latter half, spiritual explorer, and practicing regressionist for almost 40 years, Barbara Pomar, talked about reincarnation, and how we can uncover our other lives and use that information to change the climate of our present reality. Her research led her to conclude that, in a sense, all past and future lives co-exist in the now, so she refers to "other lives" instead of past lives. "Each moment of time, you can change your future and change your present," by choosing to be the person you want to be, and not let circumstances entirely control you, she explained.

Pomar detailed her hypnotic regression technique which involves the use of a "bridge" such as a recurring phrase, thought, or emotion. She seeks to rid her clients of unwanted fears and attachments, through the recall of their other lives, and the associated release of stored emotions. She spoke of death as a temporary veil we go through-- people who have undergone regressions describe death as just another event. Upon death, people eventually go into another dimension, meet others who have passed, and start preparing for their next life, if they choose," she reported.

News segment guests: Stan Deyo - Related graphic, Rhettman Mullis
 

Αγρογλυφικό 23.11.2012 Boorowa, New South Wales, Australia


 

Hallucinogens & T. McKenna - Dennis J. McKenna / Bigfoot DNA - David Paulides (25.11.2012) (C2C am)


George Knapp welcomed ethno-pharmacologist Dennis McKenna, who has been studying plant hallucinogens for over forty years, and they discussed the groundbreaking work McKenna did with his brother Terence, the great raconteur of wide-reaching philosophical ideas. Over the course of the evening, he recounted their childhood in Paonia, Colorado, how their bond evolved into a "collegial relationship," and the brothers' famous journey to La Chorrera, Colombia where they experimented with DMT and psychedelic mushrooms. Additionally, McKenna expounded on the difficulties in answering the question of "what is real and what is not" when studying hallucinogenic experiences, since science continues to struggle with understanding the nature of consciousness.

In recalling the brothers' psychedelic experiences in La Chorrera, McKenna recalled that "we felt that we were in contact with an entity," which they were certain was not a part of their group. This intelligence, he said, was suggesting new ideas for them to "further the investigation" into hallucinogens. One such procedure, imparted to them by the "entity," encouraged them to take a high dose of mushrooms, listen to the sounds they heard and then "sing it to a mushroom." While McKenna laughed at the notion of this procedure, he marveled that the ritual actually yielded spectacular results, including the early concepts which would lead to Terence's legendary time wave theory.

"Built into our brains and our human nature is an innate desire to push the envelope," McKenna said about mankind's longstanding interest achieving altered states. Beyond psychedelics, he noted that extreme sports or spiritual practices like meditation are also ways in which people attempt to satisfy this feeling. "We're just curious about what the boundaries of experience can encompass," he mused. Ultimately, McKenna credited this yearning for novelty as the "passion that drives science." To that end, he suggested that experimentation with psychedelics by primitive man may have triggered a "cognitive evolution" leading to the development of early language.


Bigfoot DNA

In the first hour, former lawman turned investigative journalist, David Paulides, detailed a potential breakthrough in Bigfoot DNA research. He explained that, as a result of a five year study, his colleague has been able to "unlock a method to get to the DNA itself and how to test for it" within possible Bigfoot hair samples. As a result of this development, Paulides said, the findings indicate that Bigfoot is a "very unique homo sapien" species and that part of the DNA is "nowhere in the billions of documented DNA ever seen." He stressed that this testing has eliminated the possibility that Bigfoot are either Neanderthals or large primates and actually reveals that they are "thinking, breathing, intellectual people that are quite different" from humans.
 

Οι ΗΠA κάποτε ήθελαν να καταστρέψουν τη Σελήνη


Το να θέλει κάποιος να καταστρέψει τη Σελήνη ακούγεται τρελό. Γιατί να θέλει να το κάνει; Αλλά όταν οι ΕΣΣΔ φαινόταν να έχουν κερδίσει την κούρσα του διαστήματος, οι ΗΠΑ έπρεπε να κάνουν κάτι για να ενισχύσουν το ηθικό των πολιτών τους.

Το άκρως απόρρητο σχέδιο ονομάστηκε "A Study of Lunar Research Flights" (Μια Μελέτη για τις Εξερευνητικές Πτήσεις στη Σελήνη) ή "Project A119" και αναπτύχθηκε από την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ στα τέλη της δεκαετίας του 1950. Σύμφωνα με τον φυσικό Leonard Reiffel, έναν από τους προϊστάμενους του έργου, το να χτυπούσαν τη Σελήνη με ένα διηπειρωτικό βαλλιστικό πύραυλο θα ήταν σχετικά εύκολο. Θα τον προγραμμάτιζαν να χτυπήσει το στόχο του με ακρίβεια περίπου δύο μίλια. Η ακρίβεια θα ήταν ιδιαίτερα σημαντική, καθώς η Πολεμική Αεροπορία ήθελε η έκρηξη που θα προέκυπτε να είναι ορατή στη Γη. Επομένως, προτάθηκε η έκρηξη να συμβεί στα σύνορα του ορατού τμήματος της Σελήνης, έτσι ώστε το σύννεφο μανιταριού που θα προέκυπτε να φωτίζεται από τον ήλιο. Ο νεαρός -τότε- Καρλ Σαγκάν, επιφορτίστηκε με το έργο να φτιάξει ένα μοντέλο του πως θα φαινόταν το σύννεφο σκόνης σε χαμηλή βαρύτητα.

Το έργο τελικά έπεσε σε αχρηστία, καθώς κρίθηκε ότι το κοινό δεν θα ανταποκρινόταν θετικά σε μια πυρηνική βόμβα των ΗΠΑ στο φεγγάρι. Το "A119" είδε το φως της δημοσιότητας στα τέλη της δεκαετίας του 1990, όταν ο Keay Davidson, ο οποίος ερευνά τη βιογραφία του Σαγκάν, ανακάλυψε ότι ο επιστήμονας είχε αποκαλύψει τις λεπτομέρειες του έργου στην αίτησή του στο Miller Institute.

φωτογραφία: σκηνή από την πρώτη ταινία επιστημονικής φαντασίας


 

Η Μυθολογία Κθούλου και το αίνιγμα του Χ.Φ.Λάβκραφτ (Γ.Μπαλάνος) (1991)




Μέρος Πρώτο











Μέρος Δεύτερο










Περιοδικό <<ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ>>,τεύχη 75 και 76, Νοέμβριος-Δεκέμβριος 1991.

 

Solving the Crime Epidemic - Ted Dekker (24.11.2012) (C2C am)


Best-selling author Ted Dekker joined John B. Wells for a discussion on America's incarceration complex and the societal forces that fuel this billion dollar industry. "The statistics of our prison system, right now, are shocking," Dekker declared. According to his research, 1 out of every 100 American citizens will spend time in jail in the next 12 months and, in the last 40 years, the incarceration rate has increased a staggering 700 percent. "We're becoming a penal colony," he lamented, noting that the number of prisoners, per capita, in the United States is five times higher than in Canada or any European country.

While Dekker acknowledged that there is a huge industry which benefits from the increasing amount of incarcerated Americans, he called it a "relatively small problem" when looking at the issue on a greater scale. To that end, he contended that the root of criminal activity lies within the lawbreakers, themselves, and how our culture treats them. "They are hurt. They are wounded," he observed, "and so they are looking for love. They are looking for a fix to their lives." Therefore, by merely incarcerating criminals and forcing them to live in the harsh environment of prison, Dekker said, society is only exacerbating the problem and creating "monster factories" which cause increased crime.

On how to solve the problem of increased crime in America, Dekker dismissed a bureaucratic solution, saying that "there won't be new laws that will fix it." As such, he surmised that "unless we love these prisoners, we're never going to change." This capacity to love, he stressed, must first be developed within individuals before it can be adopted in society as a whole. "The journey starts with ourselves," he mused. Ultimately, Dekker suggested that eschewing material gains and finding contentment with oneself are two critical aspects of developing the internal love which can lead to a transformation in society where crime has become a thing of the past.


 

Η Ζωή «Μυρίζει» Ωραία.




Είναι γνωστό πως η ζωή είναι «πάρα πολύ ωραία». Άλλωστε καθημερινά από το terra papers δεν κάνουμε τίποτα άλλο από το να λέμε «πόσο καλά είναι εδώ». Αυτό ακριβώς έρχεται να μας υπενθυμίσει και η πρόσφατη διαφήμιση αρώματος γνωστής εταιρείας καλλυντικών. Να μας επιβεβαιώσει με έναν καλλιτεχνικό τρόπο πως περισσότερα από ένα, είδη ανθρώπων ζουν ανάμεσά μας, και συγκεκριμένα του Επιτυχημένου Ψυχοπαθή ή αλλιώς της Οργανικής Πύλης (ΟΠ).

Ανακάτεμα Γενετικής Λίμνης: Υπάρχει ένα άλλο πολύ σημαντικό σημείο που πρέπει να κατανοήσουμε πριν μπορέσουμε να προχωρήσουμε περισσότερο: οι δύο φυλές—Έμψυχοι και ΟΠ– διασταυρώνονται γενετικά για πάρα πολύ καιρό. Το DNA των δύο αυτών φυλών είναι τόσο μικτό, που έμψυχοι και άψυχοι, (ή αλλιώς Αδαμικοί και προ- Αδαμικοί) μπορούν να βρεθούν στην ίδια οικογένεια. Ο αδερφός σου, η αδελφή, η μητέρα, ο πατέρας, η κόρη ή ο γιος.

Όχι απαραίτητα κάποιος «άλλος άνθρωπος» στην άλλη άκρη του κόσμου ή στο απέναντι πεζοδρόμιο, που λατρεύει ένα διαφορετικό θεό ή έχει διαφορετικό χρώμα δέρματος. Μπορεί να είναι κάποιος με τον οποίο ζεις κάθε ημέρα της ζωής σου, και να θυμάσαι πως, ο μόνος λόγος για τον οποίο βρίσκονται εδώ, είναι να στραγγίξουν, αποσπάσουν και να εκτρέψουν τα έμψυχα όντα από το να ανελιχθούν.



Είναι όλα, στην Γη, οργανωμένα για να ΜΑΣ αποτρέψουν από την Πνευματική Εξέλιξη, να ΜΑΣ αποσπάσουν, να ΜΑΣ κρατήσουν απασχολημένους με ένα σύζυγο, μια σύζυγο, μητέρα, πατέρα, κόρη ή γιό, που είναι πέρα από την ικανότητά να τον «σώσετε» επειδή αυτός ή αυτή δεν μπορεί και ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να «σωθεί». Είπαμε το «σώσιμο» αποκλείεται.

Είναι θεμελιακά διαφορετικοί από τα έμψυχα όντα, δεν έχουν το DNA, που θα επέτρεπε σε μια ψυχή να «ενσωματωθεί», έτσι ώστε να καταστεί δυνατή η κατανόηση της δυνατότητας μιας ανώτερης Πνευματικής ζωής.

Ακόμη χειρότερα, σας αποστραγγίζουν από τη ζωτική ενέργεια (ΨΥΧΗ) και, επομένως, σας αρνούνται κάθε πιθανότητα ανάπτυξης του μαγνητικού σας κέντρου, με τον τελικό προορισμό της ενέργειας αυτής να γίνεται 4D S.T.S. (Service To Self – υπηρεσία στον εαυτό, ικανοποίηση του ΕΓΩ, και των κατώτερων ενεργειακών κέντρων ). Σε αυτές τις αλληλεπιδράσεις, δεν είστε τίποτα άλλο από μια μπαταρία και οι οργανικές πύλες στη ζωή σας είναι οι «σωλήνες τροφοδοσίας».

Εδώ στην Γη, είναι ο κόσμος των ανθρωποειδών, των μαριονεττών κρέατος, των νεκρών που νομίζουν ότι ζουν, τον κόσμο των οργανικών πυλών, ένα κόσμο της ύλης και υλιστικών εξηγήσεων της ύπαρξης. Είναι μια φάρμα που λειτουργεί και ελέγχεται από τους 4D STS για την παραγωγή της τροφής τους και όχι πάντα ενεργειακής.

Είναι ο κόσμος από τα τρία χαμηλότερα κέντρα και ένα σεξουαλικό κέντρο που περιορίζεται σε ρόλο της αναπαραγωγής μέσω του σαρκικού έρωτα. Είναι ένας κόσμος οργανωμένος σε μια βάση πείνας, σεξ και φόβου. Η έμψυχη φυλή ήρθε σε αυτόν τον κόσμο και έγινε μέρος του, διασταυρώθηκε γενετικά με την τοπική φυλή μέχρι που η γενετική λίμνη αναμείχθηκε εντελώς. Τώρα, οι δύο φυλές είναι τόσο ανάμικτες ώστε μπορεί και οι δύο να βρεθούν εντός της ίδιας οικογένειας.

… Αν ενώσουμε τα επιμέρους θέματα και υφάνουμε ένα «χαλί» αυτόματα καταδεικνύεται, μεγαλόπρεπα ορατή, η τωρινή μας πλανητική κατάσταση.

Αν προσεκτικά παρατηρήσεις γύρω σου, θα δεις κάποιον άψυχο να κάνει πολύ καλή δουλειά.Υπολογιστικά, επίμονα, ακατανόητα, παράλογα. Γνωρίζοντας τα εμφανέστατα χαρακτηριστικά ενός άψυχου, θα κατανοήσεις τι και γιατί γίνεται. Αρκεί να δεις το ολοφάνερο. Όχι το φανερό, αλλά το ολοφάνερο. Αυτό που είναι μπροστά στα μάτια σου και δεν το βλέπεις, είτε γιατί δεν θέλεις να το δεις, είτε γιατί δεν το πιστεύεις, είτε γιατί δεν σε αφήνουν οι πεποιθήσεις σου, είτε γιατί δεν σε βολεύει.

Ανεξάρτητα όμως, από το αν το πιστεύεις ή όχι -το ζητούμενο είναι να γνωρίζεις κάτι και όχι να πιστεύεις, γιατί και η πίστη, ανήκει στο πεδίο δράσης των ΟΠ.- είναι πιθανόν ο συνεταίρος σου, ο αδελφός, ο φίλος, ο σύζυγος, ο συνεργάτης, η μνηστή, η μητέρα, ο πατέρας, ο δάσκαλος, ο εραστής, ο παπάς, ο γείτονας, ο συγκάτοικος, ο υιός, η κόρη, ο γαμπρός… να είναι αυτοί που πιθανώς, να ανήκουν στην φυλή των προ-Αδαμικών, να είναι μια Οργανική Πύλη, να ανήκουν στην φυλή των άψυχων όντων. Είναι επιτακτικό να ξέρεις, ποιός από αυτούς, έχει ψυχή και ποιός είναι Άψυχος. Γιατί νοιώθοντας στοργή για αυτούς ξεχνάς, πως είναι επίκτητη ετικέτα, ο τίτλος σύζυγος ή αδελφός και απευθύνεται σε κάποιο άλλο ανθρώπινο όν, που μπορεί να μην είναι, όπως ΕΣΥ θέλεις να πιστεύεις.

Φαντάζει απίστευτο; Μα γι αυτό και είναι Οφθαλμοφανές. …Αν θέλεις να κρύψεις κάτι, να το κάνεις μυστικό, κάνε το Ολοφάνερο. Κανείς δεν βλέπει, αυτό, που είναι μπροστά στα μάτια του.

Χωρίς άλλα λόγια σας αφήνω να δείτε το διαφημιστικό σποτ και πλάνα από αυτό, σκεπτόμενοι την απάντηση στην ερώτηση που τρέχει στην αρχή της διαφήμισης : «Σε έναν κόσμο γεμάτο προσταγές και συμβάσεις, υπάρχει άραγε κάποιος άλλος τρόπος;» … Ποιος είπε ότι δεν ισχύει το La vie est belle; Για ποιους άραγε;

Πάτα πάνω στις εικόνες για να τις δεις μεγαλύτερες.




Δες παρακάτω το βίντεο και προβληματίσου “για ποιον τελικά η ζωή είναι ωραία;”




Διάβασε, οπωσδήποτε:

Οργανικές Πύλες. Υπάρχουν Δύο Φυλές Ανθρώπων. Ξεχώρισε τους, Αναγνώρισε τους, Χειρίσου τους.: Ολόκληρη η δημιουργία, είναι βασισμένη στα έμψυχα όντα, χωρίς την δυναμική της ψυχής δεν νοείται ύπαρξη δημιουργίας. Δίνουμε επομένως προσοχή και περιγράφουμε τα άψυχα όντα, στην προσπάθεια μας να προστατέψουμε τα έμψυχα όντα από την ολέθρια και καταστροφική επιρροή τους.

Επιτυχημένοι Ψυχοπαθείς. Τα Χαρακτηριστικά κι ο Χειρισμός τους: Οι Επιτυχημένοι Ψυχοπαθείς ή αλλιώς Οργανικές Πύλες (εν συντομία Ε.Ψ ή Ο.Π.) είναι κοινωνικά αρπακτικά που ασκούν γοητεία, χειραγωγούν και φέρνουν τη ζωή στα μέτρα τους με τον πιο ανελέητο τρόπο αφήνοντας πίσω τους ένα μονοπάτι από ραγισμένες καρδιές, τσακισμένες προσδοκίες, κατεστραμμένα όνειρα και άδεια πορτοφόλια.

Γυναίκες–Άντρες, Θύματα και Θύτες: Η γυναίκα που δεν είναι επιθυμητή στην παιδική της ηλικία θα ζητιανέψει, σαν ενήλικη πια, το επιδοκιμαστικό βλέμμα του άντρα. Εκείνος θα το εκμεταλλευτεί από τη θέση του «κυρίου», για να κλείσει τον ανοιχτό λογαριασμό του με τη γυναίκα (που την ταυτίζει με τη μητέρα του). Έτσι η γυναίκα, που έχει ανάγκη απ’ την ανακουφιστική αγάπη του άντρα, θα βρει την ευνουχιστική αγάπη εκείνου που είναι αποφασισμένος ότι ΕΚΕΙΝΗ δε θα βασιλέψει ποτέ πια.

Ανακεφαλαίωση: Η Τέχνη της Ελευθερίας!: Όταν έχουμε απαλλάξει σε ικανοποιητικό βαθμό τον εαυτό μας από τον απαρχαιωμένο και παραφορτωμένο κατάλογο, έρχεται η ενέργεια σε μας και συσσωρεύεται φυσιολογικά. Όταν συγχωνευτεί αρκετή ποσότητα ενέργειας, τότε μετατρέπεται σε δύναμη. Σημασία έχει να έχουμε συνείδηση.